Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Asystent/ka administracyjny/a w dziale podatkowym

PrintMailRate-it

Miejsce pracy: Warszawa

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE:

  • Prowadzenie rejestru danych klientów
  • Przygotowanie ofert i umów działu według wewnętrznych standardów
  • Wystawianie faktur (po odpowiednim przygotowaniu)
  • Planowanie i organizacja spotkań i podróży służbowych
  • Prowadzenie niezbędnych zestawień i ewidencji na potrzeby działu
  • Przygotowanie korespondencji według wewnętrznych standardów
  • Formatowanie dokumentów Word i Power Point
  • Dbałość o zachowanie porządku w dokumentacji działowej, zgodnie z ustalonymi standardami

Poszukiwane kompetencje

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane w kancelarii prawno-podatkowej
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: lingwistyczne, humanistyczne, administracja)
  • Dobra znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego
  • Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Word, Excel oraz PowerPoint)
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy w zespole, a także ustalania priorytetów
  • Samodzielność, zaangażowanie i dynamika w działaniu

Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Możesz wygodnie organizować swoją pracę: Po upływie stacjonarnego okresu wdrożenia oferujemy możliwość pracy hybrydowej.
  • Dbamy o rozwój Twoich kompetencji: czekają na Ciebie ciekawe zadania, międzynarodowe projekty dla rozpoznawalnych klientów, a także liczne szkolenia miękkie, merytoryczne (np. bieżące szkolenia ze zmian podatkowych) oraz językowe (z języka angielskiego i/lub niemieckiego).
  • Oferujemy stabilność zatrudnienia: będziesz zatrudniony/a w oparciu o umowę o pracę. 
  • Możesz skorzystać z dodatkowych benefitów: oferujemy dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz platformy kafeteryjnej (karta Multisport lub wymiana doładowania na inne produkty/usługi) i karty lunchowej.
  • Możliwość zaangażowania się w firmowe grywalizacje sportowe oraz inicjatywy charytatywne: w okresie letnim angażujemy się w sportowe rywalizacje firmowe, a zimą organizujemy konkurs na kartkę świąteczną oraz jarmark bożonarodzeniowy. Przy tych okazjach integrujemy się ze sobą, ale co najważniejsze wspieramy szczytne cele.

Kontakt

Contact Person Picture

Katarzyna Szydłowska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Kamila Kulesza-Janiszewska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Weronika Watkowska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Ewelina Nowak

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Znajdź nas

Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu