Home
Internal
International
Kontakt
Jesteśmy częścią międzynarodowej grupy Rödl & Partner, firmy z niemieckimi korzeniami, która prowadzi swoją działalność w 50 krajach na całym świecie. W Polsce jesteśmy obecni od 1992 roku.
Świadczymy profesjonalne usługi w zakresie audytu, consultingu, księgowości finansowo-płacowej, podatków i prawa inwestorom zagranicznym oraz przedsiębiorcom krajowym.
W relacjach ze współpracownikami oraz obsługując naszych klientów kierujemy się 7 uniwersalnymi wartościami, obowiązującymi we wszystkich krajach, w których działa firma.
Jak wartości firmowe przejawiają sięw naszej codziennej pracy?
Już w pierwszych dniach pracy włączamy nowo zatrudnione osoby do zespołów. Ważna jest dla nas dobra atmosfera i zaufanie. Z szacunkiem odnosimy się do wszystkich współpracowników, niezależnie od stanowiska. Słuchamy siebie nawzajem i bierzemy pod uwagę zdanie innych. Stawiamy przede wszystkim na współpracę między zespołami, liniami biznesowymi i oddziałami - sukcesy rzadko osiąga się w pojedynkę. Wspólnie działamy na rzecz rozwoju biznesu klienta i czujemy się odpowiedzialni za jego sukces. Wspólnie świętujemy osiągnięcia i doceniamy zaangażowanie.
Wykazujemy się empatią i zrozumieniem w relacjach z klientami i współpracownikami, traktujemy się po partnersku. Komunikujemy się w sposób otwarty i transparentny, przekazując sobie konstruktywną informację zwrotną. Troszczymy się zarówno o klientów i ich biznes, jak i o swoich współpracowników. Zwracamy uwagę na ryzyka i doradzamy klientom wewnętrznym i zewnętrznym w zakresie najbardziej optymalnych działań z punktu widzenia biznesu. Pomagamy sobie nawzajem i możemy na siebie liczyć.
Nie zatrzymujemy się. Zależy nam na rozwoju własnym oraz całej firmy. Poszerzamy i aktualizujemy swoją wiedzę oraz podnosimy kompetencje. Chcemy być coraz lepsi i ambitnie podchodzimy do swoich obowiązków. Podejmujemy się trudnych zadań i zleceń, ponieważ lubimy wyzwania i z sukcesem je realizujemy. Proponujemy klientom rozwiązania przynoszące korzyści ich biznesowi. Umiejętnie radzimy sobie z trudnymi sytuacjami. Swoje niepowodzenia postrzegamy jako przydatną informację zwrotną. Wyciągamy konstruktywne wnioski.
Działamy zgodnie z ustalonymi standardami i zasadami. Przestrzegamy polityk, procedur i wewnętrznych zasad. Wykonujemy swoje obowiązki w sposób profesjonalny i z zachowaniem wysokiej jakości. Cechuje nas punktualność i solidność. Terminowo wywiązujemy się ze swoich zobowiązań wobec klientów i współpracowników. Przestrzegamy biznesowego savoir vivre, komunikujemy się zachowując wysoką kulturę osobistą. Reputacja zawodowa jest dla nas bardzo ważna, dbając o nią wzmacniamy równocześnie wizerunek firmy.
Jesteśmy jedną firmą z oddziałami w wielu miejscach na świecie. Rozwijamy kompetencje umożliwiające nam obsługę klientów międzynarodowych. Chętnie dzielimy się wiedzą i angażujemy w przekrojowe projekty, szukając rozwiązań i inspiracji w innych oddziałach i lokalizacjach. Prowadzimy webinary, reprezentujemy firmę podczas zagranicznych konferencji i wystąpień. Dostrzegamy międzynarodowe szanse biznesowe związane ze zmianami przepisów.
Myślimy strategicznie, wyznaczamy cele i kierunki działań, które konsekwentnie realizujemy. Proponujemy usprawnienia procesów zarówno wewnątrz firmy, jak i u klientów. Nie uciekamy od problemów. Staramy się wychodzić poza schematy i dawać niestandardowe rozwiązania. Proponujemy nowe produkty, usługi, innowacyjne rozwiązania, jesteśmy na bieżąco z informacjami z rynku. Właśnie tego oczekują od nas klienci - jasnych zaleceń i wskazówek, wspierających ich w rozwoju.
Jesteśmy zorientowani na potrzeby rynku i działamy proaktywnie. Reagujemy na pojawiające się możliwości, identyfikujemy i wykorzystujemy szanse. Wykorzystujemy swoją wiedzę i doświadczenie, aby zaoferować klientom rozwiązania, które pozwolą im wzmacniać ich konkurencyjność. Inspirujemy do rozwoju biznesu przynoszącego wartość. Reagujemy w sposób przemyślany w trudnych sytuacjach. Odpowiedzialnie analizujemy koszty i proponujemy optymalizacje, zarówno w firmie, jak i u klientów.
Czym jeszcze się wyróżniamy?
Elementem unikatowym i jedynym w swoim rodzaju jest obowiązująca w naszej firmie zasada jednego opiekuna tzw. KÜMMERER-PRINZIP. Stanowi ona wartość dodaną dla naszych klientów, a także jest jednym z kluczowych czynników zapewniających sukces naszemu modelowi biznesowemu. Każdego klienta traktujemy indywidualnie, rozpoznajemy potrzeby i szyjemy rozwiązania na miarę potrzeb.
W naszych codziennych decyzjach, zarówno tych dotyczących współpracowników, jak i klientów, kierujemy się kodeksem etyki. Jest on wyrazem naszego profesjonalnego podejścia do pracy i rzetelnego wykonywania swoich obowiązków zawodowych. Powiązany z innymi dokumentami wewnętrznymi ma służyć pomocą w podejmowaniu właściwych decyzji oraz budować reputację firmy.
Katarzyna Szydłowska
Rekrutacja i projekty HR
Wyślij zapytanie
Kamila Kulesza-Janiszewska
Weronika Watkowska
Ewelina Nowak