Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Kultura organizacji

​​​​​​​​​​​​​Wartości, które tworzą Rödl

​Jako przedsiębiorcy, zdajemy sobie sprawę, że w prowadzeniu biznesu potrzebny jest ciągły rozwój oraz równowaga, które w połączeniu umożliwiają sprawne działanie i nieustającą ocenę rezultatów. Takie podejście niesie ze sobą dynamikę, zaangażowanie, inspirację, entuzjazm i potrzebną gotowość do podejmowania ryzyka.
 
Rödl jest proaktywnym opiekunem średniej wielkości przedsiębiorstw, będących liderami na rynkach światowych. Najważniejszym elementem tożsamości marki jest koncepcja „jednego przedsiębiorstwa”, które w oparciu o te same wartości świadczy wszystkie oferowane usługi. Dzięki temu marka Rödl jest spójna na całym świecie – to nie logo i identyfikacja wizualna, a DNA firmy, które definiuje nasze unikalne cechy oraz model działalności. 


Guiding | Wytyczanie kierunku  

Nasi klienci oczekują wyraźnych wskazówek. Nie uciekamy od problemów, formułujemy jasne zalecenia. 

Together | Duch zespołowości

Sukcesy rzadko osiągamy w pojedynkę, przede wszystkim pracujemy w zespole. Każdy z nas ma własną osobowość, ale najważniejsza jest współpraca.

 

Success-driven | Pragnienie sukcesu

Nie zatrzymujemy się. Chcemy być coraz lepsi, a naszym celem jest strategiczna ekspansja. Sukcesy naszych klientów są naszymi sukcesami.

Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu