Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Asystent/ka w dziale księgowości finansowej

PrintMailRate-it

Miejsce pracy: Warszawa

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA

  • wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań
  • prawidłowe i terminowe przetwarzanie dokumentacji księgowej zgodnie z wewnętrznymi procedurami firmy (elektroniczny system obiegu dokumentów)
  • wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego i ich księgowanie (faktury sprzedaży, faktury zakupu, wyciągi bankowe)
  • rozliczanie i uzgadnianie sald kont księgowych, w tym w szczególności sald kont bankowych i rozrachunkowych
  • sporządzanie raportów i ewidencji w systemie informatycznym
  • utrzymywanie stałych relacji z klientami w powierzonym zakresie
  • wykonywanie innych prac biurowych zleconych przez osobę odpowiedzialną za projekt

ZAAPLIKUJ JEŚLI

  • posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia)
  • znasz język angielsku lub/i niemiecki  w stopniu umożliwiającym swobodną komunikacje
  • posiadasz pierwsze doświadczenia w obszarze księgowości finansowej, aczkolwiek nie jest to warunkiem koniecznym
  • cechuje Cię umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy, samodzielność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych zadań

DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

Możesz wygodnie organizować swoją pracę: Po upływie stacjonarnego okresu wdrożenia oferujemy możliwość pracy hybrydowej, ale zależy nam także, żeby min. 3 dni tygodniowo spotkać się w biurze. Poza tym możesz u nas skorzystać z workation (10 dni w skali roku).

Możesz cieszyć się dodatkowym wolnym: w okresach świątecznych odpocznij od pracy dzięki dwóm dodatkowym dniom wolnym w roku (Wielki Piątek, Wigilia).

Dbamy o rozwój Twoich kompetencji: czekają na Ciebie ciekawe zadania, międzynarodowe projekty dla rozpoznawalnych klientów, a także liczne szkolenia miękkie, merytoryczne (np. bieżące szkolenia ze zmian podatkowych) oraz językowe (z języka angielskiego i/lub niemieckiego). Dofinansujemy także szkolenia zewnętrzne, wspieramy z zdobywaniu uprawnień zawodowych.

Oferujemy stabilność zatrudnienia: będziesz zatrudniony/a w oparciu o umowę o pracę. 

Możesz skorzystać z dodatkowych benefitów: oferujemy dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, opieki psychologicznej 24/7 na platformie EAP, platformy kafeteryjnej (karta Multisport lub wymiana doładowania na inne produkty/usługi) i kart lunchowych

Możliwość budowania swojej marki osobistej: w tym prowadzenia webinarów i/lub tworzenia publikacji fachowych.

Możliwość uzyskania uprawnień zawodowych: wspieramy naszych pracowników merytorycznie oraz finansowo w zdobywaniu wyższych kwalifikacji.


Możliwość zaangażowania się w firmowe grywalizacje sportowe oraz inicjatywy charytatywne: w okresie letnim biegamy, chodzimy i jeździmy rowerem w ramach grywalizacji firmowej, a zimą organizujemy konkurs na kartkę świąteczną oraz jarmark bożonarodzeniowy. Przy tych okazjach integrujemy się ze sobą, ale co najważniejsze wspieramy szczytne cele - dochody przeznaczamy na cele charytatywne wybierane także przez naszych pracowników. Podejmujemy też działania środowiskowe - przeprowadziliśmy projekt eko-biuro, adoptujemy pszczoły, a także sadzimy drzewa.

Kontakt

Contact Person Picture

Katarzyna Szydłowska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Kamila Kulesza-Janiszewska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Weronika Watkowska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Ewelina Nowak

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Znajdź nas

Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu