Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Księgowy/a

PrintMailRate-it

Miejsce pracy: Warszawa

DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDĄ

  • księgowanie oraz kontrola transakcji księgowych, uzgadnianie sald kont i sporządzanie raportów
  • kalkulacja i sporządzanie rozliczeń z tytułu podatku dochodowego od osób prawnych, podatku od towarów i usług oraz innych podatków i opłat
  • sporządzanie deklaracji i przesyłanie ich do Urzędu Skarbowego
  • kontrolowanie zgodności prowadzonych rozliczeń podatkowych z obowiązującymi przepisami prawa
  • sporządzanie sprawozdań finansowych i kompletowanie dokumentacji roboczej
  • sporządzanie projektów polityki rachunkowości dla klienta, dla którego prowadzone są księgi rachunkowe
  • dbałość o planowe wykonywanie zleceń, dotrzymywanie terminów podanych przez klienta
  • uczestniczenie w spotkaniach i konsultacjach z klientami oraz utrzymywanie kontaktów z klientem w trakcie realizacji zleceń
  • identyfikowanie zagrożeń występujących u klienta, proponowanie rozwiązań i wdrażanie procedur księgowych

ZAAPLIKUJ JEŚLI

Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku: minimum 3 lata doświadczenia w biurze rachunkowym lub wewnętrznym dziale księgowości finansowej, w tym doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości.

Swobodnie porozumiewasz się w języku angielskim i/lub niemieckim: komunikacja w mowie i w piśmie nie sprawia Ci problemu. Są to języki, które wykorzystujemy w naszej codziennej pracy do komunikacji z klientami.

Jesteś osobą zaangażowaną: potrafisz organizować pracę własną oraz pracować w zespole, a do powierzonych obowiązków podchodzisz z samodzielnością, inicjatywą i należytą dokładnością.

Dodatkowym atutem będą:

  • wykształcenie wyższe
  • znajomość systemu SAP i/lub Axapta
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w tym biegła znajomość MS Excel)

 

Jeśli nie jesteś pewny/a czy Twoje umiejętności i doświadczenie są odpowiednie na to stanowisko to oczywiście zachęcamy do zaaplikowania. Chętnie rozpatrzymy Twoją kandydaturę również w innych naszych procesach, jeśli zostaną wyrażone odpowiednie zgody dotyczące RODO.

DLACZEGO WARTO Z NAMI WSPÓŁPRACOWAĆ?

Możesz wygodnie organizować swoją pracę: pracuj z biura lub z domu, rozpoczynaj o 8:00 lub 9:00 – Ty decydujesz! Oferujemy możliwość pracy hybrydowej, ale zależy nam także, żeby min. 3 dni tygodniowo spotkać się w biurze.

Możesz cieszyć się dodatkowym wolnym: w okresach świątecznych odpocznij od pracy dzięki dwóm dodatkowym dniom wolnym w roku (Wielki Piątek, Wigilia).

Dbamy o rozwój Twoich kompetencji: czekają na Ciebie ciekawe zadania, międzynarodowe projekty dla rozpoznawalnych klientów, a także szkolenia merytoryczne (np. bieżące szkolenia ze zmian podatkowych) oraz językowe (z języka angielskiego i/lub niemieckiego). Poznasz także metodologię lean management, za pomocą której usprawniamy działania w codziennej pracy.

Oferujemy stabilność zatrudnienia: będziesz zatrudniony/a w oparciu o umowę o pracę.

Możesz skorzystać z dodatkowych benefitów: oferujemy dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, opieki psychologicznej 24/7 na platformie EAP, platformy kafeteryjnej i kart lunchowych

Możesz budować swoją markę personalną: jeśli chcesz, możesz promować siebie i organizację poprzez prowadzenie szkoleń, pisanie artykułów itp.

Kontakt

Contact Person Picture

Katarzyna Szydłowska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Kamila Kulesza-Janiszewska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Weronika Watkowska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Ewelina Nowak

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Znajdź nas

Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu