Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Marketing i podatki – jak połączyć kreatywność z bezpieczeństwem? Czy marketing wiąże się z dodatkowymi kosztami VAT?

PrintMailRate-it
Data wydarzenia 9 października 2025
Miasto online
Początek - koniec 10:00-11:15
Program

webinar-marketing-i-podatki3.png


Zapraszamy na cykl praktycznych, interaktywnych warsztatów online, podczas których pokażemy, jak planować i realizować działania marketingowe zgodnie z przepisami podatkowymi – bez ryzyka i zbędnych kosztów.


W trakcie 3 spotkań przyjrzymy się najczęstszym wyzwaniom związanym z promocją i reklamą oraz odpowiemy na pytania. 


Marketing to nie tylko kreatywność i strategia – to także obszar, w którym istotną rolę odgrywają prawo i podatki. Podczas warsztatów wyjaśnimy, jak prowadzić skuteczne działania promocyjne i reklamowe zgodnie z prawem, minimalizując ryzyko i unikając podatkowych pułapek. To powinno ułatwić planowanie kampanii w sposób bezpieczny i efektywny pod względem kosztów.​


Prelegentami będą: 


​Dzień 1 – Konkursy, sprzedaż premiowa, inne akcje promocyjne | Zapisz się »

Dzień 2 – Reklama, reprezentacja czy koszt operacyjny? | Zapisz się »

Dzień 3 – Czy marketing wiąże się z dodatkowymi kosztami VAT? 


​Podczas warsztatów: 


  • wskażemy, jak rozliczać najczęściej spotykane działania promocyjne i reklamowe,
  • opowiemy o rzeczywistych przypadkach z naszej praktyki,
  • pokażemy typowe błędy i sposoby ich unikania,
  • przedstawimy wybrane interpretacje organów podatkowych i orzeczenia sądów administracyjnych,
  • odpowiemy na Państwa pytania.


​​Warsztaty kierujemy do:


  • specjalistów ds. podatków i księgowości,
  • działów marketingu i sprzedaży,
  • wszystkich osób odpowiedzialnych za planowanie, organizację i rozliczanie działań promocyjnych i reklamowych​​​

​AGENDA | Dzień 3 – Czy marketing wiąże się z dodatkowymi kosztami VAT?​

Na zakończenie omówimy wybrane zagadnienia dotyczące podatku VAT w marketingu – zarówno w ujęciu ogólnym, jak i w przypadkach szczególnych.


  • Odliczanie VAT w kontekście działań marketingowych – kiedy jest możliwe?
  • Naliczanie VAT w praktyce, w tym przypadki szczególne:
– towary udostępniane do POS,
– sprzedaż „za złotówkę",
– zestawy, próbki i towary o małej wartości,
– towary przekazywane influencerom i blogerom,
– darowizny,
– usługi świadczone nieodpłatnie,
– współpraca z zagranicznymi portalami,
– działania charytatywne.

  • Podsumowanie - jak działać efektywnie i unikać błędów przy rozliczeniach VAT.


PATRONAT

1 wersja wielobarwna na białym tle.jpg




Prelegenci Dorota Walerjan, Rödl & Partner Warszawa
Jan Starybrat, Rödl & Partner Warszawa
Opłata bezpłatne
Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu