Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Marketing i podatki – jak połączyć kreatywność z bezpieczeństwem? Konkursy, sprzedaż premiowa, inne akcje promocyjne

PrintMailRate-it
Data wydarzenia 25 września 2025
Miasto online
Początek - koniec 10:00-11:15
Program

marketing-i-podatki2808.png


Zapraszamy na cykl praktycznych, interaktywnych warsztatów online, podczas których pokażemy, jak planować i realizować działania marketingowe zgodnie z przepisami podatkowymi – bez ryzyka i zbędnych kosztów.

W trakcie 3 spotkań przyjrzymy się najczęstszym wyzwaniom związanym z promocją i reklamą oraz odpowiemy na pytania. 

Marketing to nie tylko kreatywność i strategia – to także obszar, w którym istotną rolę odgrywają prawo i podatki. Podczas warsztatów wyjaśnimy, jak prowadzić skuteczne działania promocyjne i reklamowe zgodnie z prawem, minimalizując ryzyko i unikając podatkowych pułapek. To powinno ułatwić planowanie kampanii w sposób bezpieczny i efektywny pod względem kosztów.​

Prelegentami będą: 

​Dzień 1 – Konkursy, sprzedaż premiowa, inne akcje promocyjne
Dzień 2 – Reklama, reprezentacja czy koszt operacyjny? | Zapisz się »​
Dzień 3 – Czy marketing wiąże się z dodatkowymi kosztami VAT? | Zapisz się »

​Podczas warsztatów:

  • wskażemy, jak rozliczać najczęściej spotykane działania promocyjne i reklamowe,
  • opowiemy o rzeczywistych przypadkach z naszej praktyki,
  • pokażemy typowe błędy i sposoby ich unikania,
  • przedstawimy wybrane interpretacje organów podatkowych i orzeczenia sądów administracyjnych,
  • odpowiemy na Państwa pytania.

​Warsztaty kierujemy do:

  • specjalistów ds. podatków i księgowości,
  • działów marketingu i sprzedaży,
  • wszystkich osób odpowiedzialnych za planowanie, organizację i rozliczanie działań promocyjnych i reklamowych​​


AGENDA | ​Dzień 1 – Konkursy, sprzedaż premiowa, inne akcje promocyjne

​Przyjrzymy się najpopularniejszym formom promocji i związanym z nimi wyzwaniom podatkowym.
  • Czym są konkursy, sprzedaż premiowa i loterie – kiedy mamy z nimi do czynienia?
  • Jakie mają zalety z perspektywy podatkowej?
  • Programy lojalnościowe, premie za polecenie i inne działania promujące sprzedaż – na co uważać?
  • Najczęściej popełniane błędy i jak ich unikać.
  • Obowiązki organizatora – co trzeba wiedzieć.
Prelegenci Dorota Walerjan, Rödl & Partner Warszawa
Jan Starybrat, Rödl & Partner Warszawa
Opłata bezpłatne
Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu