Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Asystent/ka administracyjny/a w dziale prawnym

PrintMailRate-it

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków

  • wystawianie faktur i administrowanie wewnętrznym programem ewidencji czasu pracy
  • prowadzenie rejestru danych oraz akt Klientów
  • organizowanie spotkań i podróży służbowych oraz rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych
  • przygotowywanie ofert i umów działu
  • prowadzenie zestawień i ewidencji na potrzeby działu, przygotowywanie pism według wewnętrznych standardów
  • przygotowanie dokumentów zleconych przez przełożonego
  • pomoc współpracownikom w bieżących działaniach
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji

Poszukiwane kompetencje

  • min. 6 miesięcy doświadczenia w pracy administracyjno-biurowej
  • chęć rozwijania się i zdobycia doświadczenia w administracji
  • dyspozycyjność w pełnym w wymiarze godzin
  • znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • znajomość pakietu MS Office
  • zaangażowanie, skrupulatność oraz dobra organizacja pracy
  • komunikatywność, a także otwartość na współpracę z innymi ludźmi

OFERUJEMY?

  • Możesz wygodnie organizować swoją pracę: Po upływie stacjonarnego okresu wdrożenia oferujemy możliwość pracy hybrydowej
  • Dbamy o rozwój Twoich kompetencji: czekają na Ciebie ciekawe zadania, międzynarodowe projekty dla rozpoznawalnych klientów, a także liczne szkolenia miękkie, merytoryczne (np. bieżące szkolenia ze zmian podatkowych) oraz językowe (z języka angielskiego i/lub niemieckiego).
  • Oferujemy stabilność zatrudnienia: będziesz zatrudniony/a w oparciu o umowę o pracę.
  • Możesz skorzystać z dodatkowych benefitów: oferujemy dostęp do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego oraz platformy kafeteryjnej (karta Multisport lub wymiana doładowania na inne produkty/usługi) i karty lunchowej
  • Oferujemy pomoc w  uzyskaniu uprawnień zawodowych: wspieramy naszych pracowników merytorycznie oraz finansowo w zdobywaniu tytułu Biegłego rewidenta, dofinansowujemy egzaminy i opłacamy składki.
  •  Dajemy możliwość zaangażowania się w firmowe grywalizacje sportowe oraz inicjatywy charytatywne: w okresie letnim angażujemy się w sportowe rywalizacje firmowe, a zimą organizujemy konkurs na kartkę świąteczną oraz jarmark bożonarodzeniowy. Przy tych okazjach integrujemy się ze sobą, ale co najważniejsze wspieramy szczytne cele

Kontakt

Contact Person Picture

Katarzyna Szydłowska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Kamila Kulesza-Janiszewska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Weronika Watkowska

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Contact Person Picture

Ewelina Nowak

Rekrutacja i projekty HR

Wyślij zapytanie

Znajdź nas

Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu