Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Centrum usług wspólnych – shared service center (SSC)

PrintMailRate-it

Efektywność kosztowa i wysoki poziom usług wynikający ze specjalizacji są najczęstszymi powodami, dla których duże przedsiębiorstwa decydują się na tworzenie centrum usług wspólnych. Firmy o mniejszej skali działalności przenoszą procesy księgowe do centrów BPO, osiągając analogiczne korzyści.


​Stworzenie księgowego centrum usług wspólnych lub przeniesienie księgowości do centrum BPO jest rozwiązaniem dla przedsiębiorstw poszukujących oszczędności i rozwiązań zapewniających efektywniejszą realizację procesów.

Zapytaj nas o szczegóły oferty!

Kompleksowa oferta usług doradczych dla SSC


Dzięki centrum usług wspólnych (angielskie shared services center – SSC) firma konsoliduje procesy księgowe i osiąga korzyści skali. Łatwiej może kontrolować przebieg wydzielonych procesów, a także doskonalić je i podnosić wydajność, zgodnie z ideą lean management. Dodatkową zaletą jest możliwość ujednolicenia planu kont oraz księgowań i interpretacji podatkowych operacji gospodarczych dla wszystkich przedsiębiorstw należących do grupy. 


Shared services center


Polska jest nadal jedną z najpopularniejszych lokalizacji na świecie dla tworzenia shared services center. Księgowe centrum usługowe stanowi odrębną jednostkę organizacyjną (samodzielną firmę lub część większej grupy kapitałowej), wyspecjalizowaną w obszarze procesów finansowo-księgowych, która dostarcza wewnętrznym lub zewnętrznym klientom usługi przy bardzo korzystnej proporcji jakości do kosztów. 

​Lean management


Jesteśmy kompetentnym doradcą przy tworzeniu centrum usług wspólnych. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizowaniu i dalszym zarządzaniu procesami, projektami oraz zespołami w obszarze księgowości. Dzięki stosowaniu w codziennej pracy metody lean management nasi specjaliści wskazują i eliminują elementy ograniczające efektywność procesów księgowych już w początkowej fazie tworzenia centrum. 

Oszczędzamy czas, udoskonalamy procesy, podnosimy produktywność i usprawniamy codzienną pracę. Liczba zatrudnionych specjalistów i skala naszego działania pozwalają klientom korzystającym z usług naszego centrum BPO osiągać korzyści, jakie uzyskują duże przedsiębiorstwa. 

Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu