Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Marketing i podatki – jak połączyć kreatywność z bezpieczeństwem? Reklama, reprezentacja czy koszt operacyjny?

PrintMailRate-it
Data wydarzenia 2 października 2025
Miasto online
Początek - koniec 10:00-11:15
Program

webinar-marketing-i-podatki2.png


Zapraszamy na cykl praktycznych, interaktywnych warsztatów online, podczas których pokażemy, jak planować i realizować działania marketingowe zgodnie z przepisami podatkowymi – bez ryzyka i zbędnych kosztów.


W trakcie 3 spotkań przyjrzymy się najczęstszym wyzwaniom związanym z promocją i reklamą oraz odpowiemy na pytania. 


Marketing to nie tylko kreatywność i strategia – to także obszar, w którym istotną rolę odgrywają prawo i podatki. Podczas warsztatów wyjaśnimy, jak prowadzić skuteczne działania promocyjne i reklamowe zgodnie z prawem, minimalizując ryzyko i unikając podatkowych pułapek. To powinno ułatwić planowanie kampanii w sposób bezpieczny i efektywny pod względem kosztów.​


Prelegentami będą: 


​Dzień 1 – Konkursy, sprzedaż premiowa, inne akcje promocyjne | Zapisz się »

Dzień 2 – Reklama, reprezentacja czy koszt operacyjny?

Dzień 3 – Czy marketing wiąże się z dodatkowymi kosztami VAT? | Zapisz się »​


​Podczas warsztatów: 

  • wskażemy, jak rozliczać najczęściej spotykane działania promocyjne i reklamowe,
  • opowiemy o rzeczywistych przypadkach z naszej praktyki,
  • pokażemy typowe błędy i sposoby ich unikania,
  • przedstawimy wybrane interpretacje organów podatkowych i orzeczenia sądów administracyjnych,
  • odpowiemy na Państwa pytania.


​​Warsztaty kierujemy do:

  • specjalistów ds. podatków i księgowości,
  • działów marketingu i sprzedaży,
  • wszystkich osób odpowiedzialnych za planowanie, organizację i rozliczanie działań promocyjnych i reklamowych​​

AGENDA | Dzień 2 – Reklama, reprezentacja czy koszt operacyjny?


Zastanowimy się, jak prawidłowo kwalifikować działania kierowane do wybranych osób i uniknąć sporów z organami podatkowymi.

  • Kilka przykładów z praktyki.
  • Dylematy w relacjach z kontrahentami.
  • Charakter prowadzonej działalności a kwalifikacja podatkowa wydatku.
  • CSR (społeczna odpowiedzialność biznesu) a podatki.
  • Typowe błędy i jak ich unikać.
  • Obowiązki podatkowe po stronie firmy i beneficjenta.


Prelegenci Dorota Walerjan, Rödl & Partner Warszawa
Jan Starybrat, Rödl & Partner Warszawa
Opłata bezpłatne
Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu