Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Wszystko co powinien wiedzieć przedsiębiorca o korzyściach wynikających z APA

PrintMailRate-it
Rodzaj wydarzenia webinarium
Data wydarzenia 24 września 2020
Miasto online
Początek - koniec 11:30-12:30
Program

​31 grudnia 2020 r. upływa termin na złożenie wniosku o wydanie uprzedniego porozumienia cenowego (ang. advanced pricing agreement w skrócie: „APA”) za rok 2020.

 Kopia WEBINARY- mailing (6).png

APA jest decyzją administracyjną, w której organ podatkowy uznaje, że cena transferowa w transakcji realizowanej z podmiotem powiązanym została ustalona na warunkach rynkowych. Decyzja w zakresie APA niesie za sobą wiele korzyści dla podatników. Uzyskanie APA pozwala zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów całość wydatków objętych limitem przewidzianym w art. 15e ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych, a ponadto zwalnia z obowiązku przygotowania dokumentacji cen transferowych. Co więcej, ustalone w ramach APA zasady rozliczeń pomiędzy podmiotami powiązanymi nie mogą być kwestionowane przez fiskus, chyba że wcześniej zostanie uchylona decyzja w sprawie APA.

Zachęcamy do zapoznania się z tematem uprzednich porozumień cenowych (APA) i korzyściami jakie przynoszą.

 

AGENDA SZKOLENIA:

1.    Uprzednie porozumienie cenowe (APA) – istota.

2.    Korzyści z uzyskania APA.

3.    Procedura ubiegania się o APA.

4.    Terminy oraz forma złożenia wniosku o APA (wraz z elementami wniosku).

5.    Praktyczne doświadczenia związane z ubieganiem się o APA.

 

PRELEGENTKA:

Joanna Tomczak – doradca podatkowy, Senior Associate w Rödl & Partner

 

START: 24 września 2020 r., godz. 11:30

Zapraszamy!

Opłata bezpłatne
Skip Ribbon Commands
Skip to main content
Deutschland Weltweit Search Menu