Nasz strona wykorzystuje pliki cookies w celu personalizacji oferty wysyłanej do klientów oraz analizy zachowania użytkowników, tak aby dostarczać usługi na najwyższym poziomie. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na przetwarzanie danych. Dalsze informacje można znaleźć w polityce prywatności.



Kultura organizacji

PrintMailRate-it


Wartości, które tworzą Rödl & Partner

Jako przedsiębiorcy, zdajemy sobie sprawę, że w prowadzeniu biznesu potrzebny jest ciągły rozwój oraz równowaga, które w połączeniu umożliwiają sprawne działanie i nieustającą ocenę rezultatów. Takie podejście niesie ze sobą dynamikę, zaangażowanie, inspirację, entuzjazm i potrzebną gotowość do podejmowania ryzyka.
 
Rödl & Partner jest proaktywnym opiekunem średniej wielkości przedsiębiorstw, będących liderami na rynkach światowych. Najważniejszym elementem tożsamości marki jest koncepcja „jednego przedsiębiorstwa”, które w oparciu o te same wartości świadczy wszystkie oferowane usługi. Dzięki temu marka Rödl & Partner jest spójna na całym świecie – to nie logo i identyfikacja wizualna, a DNA firmy, które definiuje nasze unikalne cechy oraz model działalności.


Wartości Rödl & Partner


Okazywanie troski

Każdy z nas podchodzi z empatią do klientów i współpracowników. Traktujemy innych tak, jak sami chcemy być traktowani.

 

Wytyczanie kierunku 

Nasi klienci oczekują wyraźnych wskazówek. Nie uciekamy od problemów, formułujemy jasne zalecenia.

Przedsiębiorczość

Jesteśmy zorientowani na potrzeby rynku. Identyfikujemy i wykorzystujemy szanse.

 

Niemieckie standardy

Spełniamy oczekiwania naszych klientów i pracowników związane z hasłem „Made in Germany”.

 

Wymiar międzynarodowy

Nie jesteśmy siecią firm. Stanowimy JEDNO przedsiębiorstwo. Za pośrednictwem własnych oddziałów/biur prowadzimy działalność w 49 krajach na świecie.

 

Duch zespołowości

Sukcesy rzadko osiągamy w pojedynkę, przede wszystkim pracujemy w zespole. Każdy z nas ma własną osobowość, ale najważniejsza jest współpraca.

 

Pragnienie sukcesu

Nie zatrzymujemy się. Chcemy być coraz lepsi, a naszym celem jest strategiczna ekspansja. Sukcesy naszych klientów są naszymi sukcesami.

Deutschland Weltweit Search Menu